Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Tem 15, 2014

Prof. Dr. Koen Pauwels’ın makalesi 2014 Citations Excellence Award ödülünü kazandı!

Prof. Dr. Koen Pauwels’ın “Kulaktan Kulağa Pazarlama (WOM) ile Geleneksel Pazarlamanın Etkilerinin Karşılaştırılması: İnternetteki Bir Sosyal Ağ Sitesinden Bulgular” adlı makalesi, en çok atıf alan makalelere verilen 2014 Citations Excellence Award (Atıfta Mükemmeliyet) ödülünü kazandı!
 
Emerald Group Publishing  (Emerald Grup Yayınları) bu ödül için, dünyanın en iyi 300 işletme dergisinde*  yayınlanmış ve geçtiğimiz 15 sene içerisinde bu prestijli atıfta mükemmeliyet ödülüne layık bulunmuş 750 makaleyi değerlendirmeye aldı. Böylece, Dr. Pauwels’ın makalesi, dünya genelinde bu ödüle layık bulunan 35 makaleden biri seçildi.

Dr. Pauwels’ı bu olağanüstü ve muazzam başarısı için gönülden tebrik eder, kendisine hayat boyu başarılar dileriz!

(*Harvard Business ReviewJournal of FinanceJournal of MarketingStrategic Management JournalMIT Sloan Management ReviewLong Range PlanningAcademy of Management Journal; ve MIS Quarterly de dahil olmak üzere.)
 


Dr. Pauwels lisans derecesini 1993 yılında Limburgs Universitair Centrum’da Ticaret Mühendisliği Bölümü’nde, yüksek lisans derecesini 1994 yılında Pazarlama üzerine Universite Catholique de Louvain’den tamamladı. Doktora derecesini 2001 yılında Pazarlama üzerine California Üniversitesi Anderson İşletme Fakültesi’nden almaya hak kazandı.  2002-2008 yılları arasında Dartmouth College’ta Tuck İşletme Fakültesi’nde öğretim üyesi olarak görev yaptı.

Dr. Pauwels, 2008 yılında Özyeğin Üniversitesi bünyesine katıldı. Dr. Pauwels’ın uzmanlık alanı ürün yeniliklerinin, fiyat değişikliklerinin, eklenen yeni dağıtım kanallarının, reklam kampanyalarının ve offline ve online pazarlamada kaynak tahsisinin satış performansı üzerindeki uzun vadeli etkileridir. Dr. Pauwels, Heinz, Nissan, Kayak, Sony, Tetrapak ve Unilever de dahil olmak üzere bugüne kadar çok sayıda şirketle işbirliği yaptı. 2010’da Google/WPP Araştırma Ödülü’ne, 2011’de Syntec Pazarlama/Karar Bilimleri Alanında En İyi Makale Ödülü’ne, 2001’de EMAC tarafından verilen en iyi akademik makale ödülüne, 2007’de Journal of Marketing Research dergisindeki en etkili makale için verilen O'Dell Ödülü’ne, 2008 ve 2009’da Emerald Management Reviews tarafından verilen Citation of Excellence mükemmeliyet ödülüne, 2009’da Journal of Retailing dergisindeki en iyi makale için verilen Davidson Ödülü’ne ve kariyerinin henüz başında pazarlama stratejisi araştırmalarına yaptığı katkılardan ötürü 2009’da Varadarajan Ödülü'ne layık bulundu. Dr. Pauwels’ın çalışmaları “Harvard Business Review”, “Journal of Advertising Research”, “Journal of Brand Management”, “Journal of Marketing”, “Journal of Marketing Research”, “Journal of Product Innovation Management”, “Journal of Retailing”, “Journal of Service Research”, “Marketing Letters”, “Marketing Science” ve “Management Science” dergilerinde yayınlandı.

Dr. Pauwels, Avrupa Yeniden Entegrasyon Hibesi kapsamında gerçekleştirdiği araştırma projesinde, gelişmekte olan ve gelişmiş pazarlarda müşteri davranışının nasıl oluştuğunu ve bunun pazarlama faaliyetlerinin etkinliği üzerindeki etkilerini araştırmaktadır. Dr. Pauwels, pazarlama yönetimi, pazarlama stratejisi, dinamik modelleme, istatistik ve pazarlama yatırımlarının geri dönüşü üzerine çeşitli dersler vermektedir. Dr. Pauwels aynı zamanda “Marketing Producitivity Group”, “AIMark”, “MarketingNPV” ve “MarketShare Partners”ın danışma kurullarında görev yapmakta ve “International Journal of Research in Marketing”, “Journal of Marketing”, “Journal of Marketing Research”, ve “Marketing Science” dergilerinin de yayın kurullarında yer almaktadır.