Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr
İdari Yönetim
İdari Yönetim
İdari Yönetim
Genel Sekreter
A. Gökçenur Çelebioğlu, İ.T.Ü. Elektrik Mühendisliği bölümünden 1992 yılında mezun olmuştur. Çelebioğlu, 1997 yılında İ.Ü. İşletme Fakültesi Yönetim Muhasebesi ve Finansal Kontrol bölümünde Enflasyonist Ortamda Faaliyet Bütçeleri konulu teziyle yüksek lisansını tamamlamıştır. 1993-1997 yılları arasında Alsim Alarko’da Elektrik Şantiye Şefi, 1997-1998 Korkmaz Yiğit Holding’de Müşavir Mühendis, 1998-1999 YKS A.Ş. ’de Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmıştır. 1999 yılında TSP Total Solution Provider’ı kurarak Vodafone Türkiye, British American Tobacco, Shell Petroleum gibi global şirketlerde; Zorlu Center başta olmak üzere çok sayıda gayrimenkul projesinde bütünsel tesis yönetimi hizmetleri vermiş, çok sayıda uluslararası projede ve Türkiye’de Atatürk Havalimanı Yeni Dış Hatlar Terminali, NATO Otan, T.C. Merkez Bankası Yeni Banknot Matbaası, İş Bankası Kuleleri gibi projelerde danışmanlık yapmış, elliden fazla hastanede teknik işletim, bakım, onarım ve mühendislik hizmetlerini yönetmiştir. 2023 yılında TSP’deki hisselerini ve görevlerini devrederek ayrılan Çelebioğlu, US Unlimited Solutions’ı kurmuştur. Şirketlerde kurumsallaşma, stratejik yeniden yapılandırma, değişim yönetimi, kriz yönetimi, satış pazarlama, disiplinler arası ekip kurulması ve yönetilmesi, bütçe yönetimi ve finansal raporlama süreçleri konularında şirket hissedarlarını desteklemek üzere yönetim kurulu üyelikleri ve yönetim danışmanlıkları yapmıştır. 2017 yılında TRFMA Tesis Yönetimi Derneği kurucu Yönetim Kurulunda Başkan Yardımcısı olarak yer almış ve 2019-2021 yılları arasında dernek Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapmıştır. 8 Temmuz 2024 tarihinden itibaren Özyeğin Üniversitesi’nde Genel Sekreter olarak görev yapmaktadır.
Daire Başkanlıkları
Ünsal Yavuz, lisans derecesini 1993 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi, Elektrik Mühendisliği bölümünden almıştır. 1994-1995 yılları arasında PDK Pres Döküm Kromaj Sanayi ve Tic. A.Ş.’de MRP Sistem yazılımcısı olarak görev aldı. 1995-1997 yılları arasında EMC TEMBOR Boru San.Tic.A.Ş.’de MRP Sistem ve Endüstriyel Otomasyon cihazları yazılım yöneticiliği görevlerini yürüttü. 1997-1999 yılları arasında Boykar Makine Savunma Yan San. Tic. A.Ş.’de İş süreçlerinin iyileştirilmesi ve yeniden yapılandırılması konularında görev aldı. 1999-2005 yılları arasında Sabancı Üniversitesi Bilgi Teknolojisi Birimi’nde Akademik/İdari yazılım geliştirme uzmanı, 2005-2016 yılları arasında ise Yazılım Geliştirme Yöneticisi olarak çalışmıştır. Mart 2016 tarihi itibariyle Ünsal Yavuz, Özyeğin Üniversitesi Bilgi Teknolojileri Direktörü olarak çalışmaktadır.
Dr. Erdoğdu, lisans derecesini 2002 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde çift anadal yaparak İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü ve İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümlerinden almıştır. 2012-2014 yılları arasında İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Bölümünde yüksek lisansını tamamlamıştır. 2017-2023 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Medya Çalışmaları Doktora Programını tamamlayan Erdoğdu, tez çalışmasını sanat iletişimi üzerine medya- iletişim- tüketici davranışlarını sanatın toplumdaki etkisini iletişim boyutundan ele alan bir yaklaşımla tamamlamış ve doktor unvanını almıştır. Üniversite döneminde stajyer ve uzun dönemli olarak çalıştığı MPR, Mese, Strateji gibi Türkiye’nin önde gelen halkla ilişkiler ajanslarındaki tecrübeleri sonrasında profesyonel iş yaşamına Akbank Management Trainee programı ile adım atmış, bankanın Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölümü’nde ürün yönetimi, segment yönetimi ve pazarlama iletişimi alanlarındaki deneyimleriyle Ürün Pazarlama Müdürü görevini üstlenmiştir. 2012 yılında katıldığı Kredi Kayıt Bürosu’nda Kurumsal İletişim’den sorumlu direktör olarak görev almış, kurumun ve alt markalarının marka bilinirliği ve itibar yönetimini yükseltmek ve korumak üzere iletişim stratejileri geliştirmek, uygulamak ve bu başarıyı sürdürülebilir kılmak adına çalışmıştır. Kurum hedefleriyle uyumlu iletişim stratejilerini pazarlama iletişimi, medya planlama, dijital pazarlama, sosyal sorumluluk, etkinlik yönetimi, basın ilişkileri ve itibar yönetimi ile iç iletişim alanlarını kapsayan bütünleşik bir yaklaşımla oluşturmak ve uygulamak adına tüm paydaşlar nezdinde sorumlu olarak görev almıştır. Özyeğin Üniversitesi’nde Bütünleşik İletişim Direktörü görevine Mayıs 2024 itibariyle başlamıştır.
Müge Belbes lisans derecesini 1998 yılında Marmara Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümünden aldı. 1996 yılında Commercial Union Hayat Sigorta’da İnsan Kaynakları Uzmanı olarak göreve başladı. Daha sonra Aviva Hayat ve Emeklilik adını alan şirkette İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak çalıştı. Ak Emeklilik ile birleşerek AvivaSA Emeklilik ve Hayat adını alan şirkette 2007-2008 yılları arasında Eğitim, Gelişim ve İşe Alım’dan sorumlu Birim Yöneticisi olarak görev yaptı. İnsan Kaynaklarında ana uzmanlık alanları ücret yönetimi, performans değerlendirme, kariyer ve yetenek yönetimi, seçme ve yerleştirme süreçleridir. Seçme ve yerleştirme süreçlerinde Değerlendirme ve Gelişim Merkezi uygulamalarında yer almıştır. Bazı sayısal ve sözel yetenek testleri ve mesleki kişilik envanterlerinin test verme ve yorumlama yetkilerine sahip olup seçme ve yerleştirme süreçlerinde aktif olarak kullanmıştır. Performans Yönetimi, Seçme ve Yeleştirme, Mülakat Teknikleri alanlarında eğitim vermiştir. Temmuz 2008’den bu yana çalışmakta olduğu Özyeğin Üniversitesinde, İnsan Kaynakları Direktörü olarak görevine devam etmektedir.
Lisans derecesini 1994 yılında Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü’nden aldı. Bursa’da yerel bir gazetede Arşiv Sorumlusu olarak mesleğe başlayan Efe, 1996-1997 yılları arasında Bilkent Üniversitesi Kütüphanesi’nde Kataloglama Kütüphanecisi olarak görev yaptı. 1997 - 2005 yılları arasında Koç Üniversitesi’nde Kataloglama, Satın Alma ve Arşiv Kütüphanecisi olarak çeşitli görevlerde bulundu. 2006 yılında İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Kütüphanesi’nin kuruluş çalışmalarında Ekip Koordinatörü olarak görev aldı. 2008 yılı itibariyle Özyeğin Üniversitesi'ne katılan Efe, 2012 yılında Bilgi Erişim Hizmetleri Ekip Yöneticisi unvanını aldı. 2017-2019 yılları arası Kütüphane Müdürü olarak görev yaptıktan sonra 2019 Haziran itibari ile Kütüphane Direktör Vekili olarak görevini sürdürmektedir. 2016 yılından beri ANKOS bünyesinde veri tabanı sorumlusu olarak görev almaktadır. Uzmanlık alanları kataloglama ve sınıflama, sağlama ve bütçe yönetimidir. Eylül 2019’da Kütüphane Direktörü olarak atanmıştır.
1998 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun olan Oğuz Ergin, 2000 yılında Digiturk’te Finans bölümünde çalışmaya başladı. Digiturk’te Finans bölümü içinde çeşitli pozisyonlarda çalıştı, yurtiçi ve yurtdışında faaliyet gösteren ana ortak ve bağlı iştiraklerinin bütçeleme ve raporlama sorumluluğunu üstlendi. En son 2011-2019 yılları arasında Bütçeleme, Finansal Raporlama ve Yatırımcı İlişkileri Kıdemli Müdürü olarak görev yaptı. Mali İşler bünyesinde ana uzmanlık alanları bütçeleme, finansal raporlama, konsolidasyon, finansal modelleme, finansal analiz, yatırımcı ilişkileri ve halka arz süreçleridir. Ağustos 2019 itibarıyla Mali İşler Direktör Yardımcısı olarak Özyeğin Üniversitesi’ndeki görevine başladı. Kasım 2020 itibarıyla da Mali İşler Direktörü olarak atanmıştır.
İstanbul Kabataş Erkek Lisesi’nden mezun olan Cemalettin Gürel, 1984 yılında İTÜ’de Maden Mühendisliği lisans eğitimini, 1987 yılında İstanbul Üniversitesi’nde MBA programını tamamladı. 1988-1998 yılları arasında Profilo Holding’de Satınalma Müdürü olarak, 1998-2003 yılları arasında Kıran Holding’de Satınalma ve İdari İşler Müdürü olarak ve 2003-2014 yılları arasında Finansbank ve Fiba Holding’de Satınalma ve İdari İşler Müdürü olarak görev aldı. Ocak 2015 tarihinden itibaren Operasyon Direktörü olarak Özyeğin Üniversitesi’nde çalışmaya başladı.
Nuray Akyüz, lisans derecesini Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünden, yüksek lisans derecesini Doğuş Üniversitesi İşletme Bölümü İnsan Kaynakları alanında almıştır. 1993 yılında Sağlık Müdürlüğü Personel Daire Başkanlığı’nda başladığı çalışma hayatına 1997-2012 yılları arasında İstanbul Teknik Üniversitesi Öğrenci İşlerinde Memur ve Doğuş Üniversitesi Öğrenci İşlerinde Şef, Müdür ve Daire Başkanı olarak devam etmiştir. 2012-2013 yılları arasında Kadir Has Üniversitesinde Süreç Geliştirme Koordinatörü ve Öğrenci İşleri Dairesi Başkan Vekili olarak çalışmıştır. Ekim 2013-Mayıs 2019 tarihleri arasında Özyeğin Üniversitesinde Öğrenci Hizmetleri Direktörü görevini yürüten Nuray Akyüz, Haziran 2024 itibariyle tekrar aynı göreve gelmiştir.
Direktörlükler
Ayşe Nida Bektaş, önlisans derecesini 1987 yılında Boğaziçi Üniversitesi ve lisans derecesini 1990 yılında Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü Finans dalında almıştır. 1992 yılında University of San Diego’da MBA derecesini alan Nida Bektaş, Bank Ekspres'te yönetici adayı olarak bankacılık kariyerine başlamıştır. 1994 yılında müşteri temsilcisi olarak göreve başladığı Koçbank’ da kurumsal ve ticari şubelerde görev almış, 2001 yılından itibaren şube müdürlükleri yapan Bektaş, Koçbank- UniCredit ortaklığı ve Koçbank – Yapı Kredi birleşmesinde stratejik görevler üstlenmiştir. 2008 yılında ihracat kanalı satışından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak başladığı Yapı Kredi Faktoring'de, 2009- 2013 yılları arasında Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapan Nida Bektaş, Türkiye Faktoring Derneği'nin Yönetim Kurulu'nda görev almıştır. Şubat 2013’ten, Temmuz 2024’e kadar Koç Üniversitesi İşletme Enstitüsü'nde Yönetici Direktörü olarak başarıyla çalışmıştır. Özyeğin Üniversitesi’nde Kurumsal ve Global İşbirlikleri Direktörü görevine Eylül 2024 itibariyle başlamıştır.
Dr. Arslan, 1985’de Biyoteknoloji alanında yüksek lisans ve 2013’de Pedagoji alanında doktora derecelerini Sofya St. Kliment Ohridski Üniversitesi’nden almıştır. 1998'de Marmara Üniversitesi ile Maine Üniversitesi, ABD'nin ortaklaşa yürüttüğü Çağdaş Yönetim Teknikleri İhtisas Programını bitirmiştir. Adapazarı ENKA Okulları’nın kuruluşunda Eğitim Koordinatörlüğü, İzmir Çakabey Okulları Genel Müdürlüğü, Kültür 2000 Lisesi’nin kuruluşunda Okul Müdürlüğü yapmıştır. Türk eğitim sisteminde ilk kez uygulanan Eğitim Bilimleri Enstitüsü’ne bağlı K-12 Laboratuvar Okulları'nın kuruluş ve 5 yıllık pilot uygulama sürecinde görev almıştır. İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi Erzurum Eğitim Bilimleri Enstitüsü Genel Müdür Yardımcısı ve Özel Bilkent Erzurum Laboratuvar Lisesi Genel Müdür Vekili görevlerinde bulunmuştur. Bu görevi sırasında Cambridge Üniversitesi Uluslararası Genel Ortaöğrenim Sertifika Programı (IGCSE) ile Uluslararası Bakalorya Diploma Programı (IBDP) nin yönetici sertifikalarına sahip olarak başarılı akreditasyon süreçleri geçirmiştir. Harvard Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinden 2011 yılında yönetici sertifika programına kabul almış ve başarı ile tamamlamıştır. Bulgaristan ve Türkiye’de; Öğretim Görevliliği, Biyoloji Müfettişliği ve Eğitim Yönetiminde Üst Düzey Yönetim görevleri yapmıştır. İz Çocuk Gelişim Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri AŞ’nin Kurucu Temsilcisi olarak AÇEV İz Çocuk Gelişim Merkezinde 2013-2018 yılları arasında görev yapmıştır. Kasım 2018 tarihinde Özyeğin Üniversitesi’nde Danışman olarak başladığı görevine, Eylül 2021 itibariyle Öğrenci Gelişimi ve Deneyimi Bölümü Direktörü olarak devam etmektedir.
Sema Pak Karaca, lisans derecesini 2001 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi İstatistik Bölümü’nden aldı. İş hayatına 2002 yılında Barem Araştırma Şirketi’nde Araştırma Uzmanı olarak başladı. Ardından 2004 yılında Millward Brown Araştırma Şirketi’nde, 2006 yılında ise TNS Araştırma Şirketi’nde Kıdemli Araştırma Uzmanı olarak görev yaptı. Bu süreçte araştırma tasarımı, teklif yazımı, rapor yazımı, müşteri yönetimi, satış yapma ve sunum becerileri alanlarında uzmanlaştı. Kariyerine 2010 yılı itibariyle Ipsos Araştırma Şirketi’nde devam eden Sema Pak Karaca, uzmanlaştığı alanların üzerine iç ve dış müşteri yönetimi, üst düzey sunum yapma, konferans ve panel oturumlarına gerek konuşmacı olarak katılma gerekse moderatör olarak görev alma, çalıştay düzenleme, ekip yönetimi, bölüm bütçe yönetimi, yıllık stratejik bölüm hedefleri belirleme bu hedefler doğrultusunda ekibi / bölümü yönetme ve bölüm büyümesi sağlama görevlerini yerine getirdi. Lokal ve global eğitimler ve seminerler verdi. Ek olarak şirket içi çapraz satışı koordine eden komitede de son 4 yıldır görev aldı. Özyeğin Üniversitesi’nde Sektörel Eğitim ve Profesyonel Gelişim İdari Direktörü görevine Haziran 2024 itibariyle başladı.
Deniz Eren, lisans derecesini 2000 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Mühendisliği bölümünden almıştır. Kalite, bilgi güvenliği, kişisel verilerin gizliliği, iş sağlığı ve güvenliği, iş sürekliliği ve çevre yönetim sistemleri alanlarında uzun yıllar ulusal ve uluslararası şirketlerde, Makyol İnşaat, Alstom Transport, ETC Telekomünikasyon, HSBC, Tempo BPO gibi, görev almıştır. Uzmanlık alanları arasında uyum yönetimi, dokümantasyon, risk yönetimi ve denetimler yer alır. Eren, A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı olup ayrıca NEBOSH International General Safety ve IOSH Managing Safely sertifikalarına sahiptir. ISO 9001, ISO 27001, ISO 27701, ISO 14001 ve ISO 45001 Baş Denetçi sertifikalarını almıştır. Kişisel Verilerin Gizliliği kapsamında DPO (Data Protection Officer) sertifikası mevcut olup KVKK ve GDPR kapsamındaki uygulamalarda deneyimlidir. Son olarak Majorel Telekomünikasyon şirketinde Süreç ve Yönetişim Direktörü olarak görev yapan Deniz Eren, Özyeğin Üniversitesi’nde Sürdürülebilirlik, Güvenli Yaşam ve Kalite Direktörü görevine Eylül 2024 itibariyle başlamıştır.
1988’de Eskişehir Anadolu Lisesinden, 1992’de Marmara İngilizce Uluslararası İlişkiler Bölümünden mezun oldu. ODTÜ’de İktisat masteri yaparken YÖK yüksek lisans ve doktora bursu ile London School of Economics’e gitti. 2004-2009 yılları arasında Kocaeli Üniversitesinde İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde ‘Siyaset,’ ‘Türk Dış Politikası’ gibi dersler verirken Erasmus Kurum Koordinatörü, Uluslararası İlişkiler AB ofisi Direktörü ve Bologna Eşgüdüm Komisyonu üyesi olarak da görev yaptı. 2009-2011 yılları arasında Maltepe Üniversitesi’nde öğretim görevlisi ve Uluslararası İlişkiler Koordinatörü olarak çalıştı. 2011-2014 yılları arasında İstanbul Şehir Üniversitesi’nin Uluslararası İlişkiler Ofisi Koordinatörü olarak görev aldı. Eylül 2014’de Özyeğin Üniversitesi’ne Akreditasyon ve Kalite Güvencesi Koordinatörü olarak katıldı. Eylül 2021’de Sürdürülebilirlik Platformu İdari Direktörü olarak atanmıştır.
Koordinatörlükler
Lisans derecesini Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Tarih Bölümü’nden 2004 yılında, yüksek lisans derecesini İstanbul Üniversitesi’nden 2006 yılında eğitim alanında almıştır. 2016-2018 yılları arasında İşletme Yönetimi alanında doktora çalışmalarını yürütmüştür. Çalışma hayatına 2006 yılında Sabancı Üniversitesi’nde başlayan Ebru Ocak Armağan, 2007-2021 yılları arasında aynı üniversitede araştırma yönetimi alanında kurumsal karar alma süreçlerini destekleyecek ve geliştirecek çeşitli pozisyonlarda çalışmıştır. 2015 yılında Sabancı Üniversitesi Araştırma Süreci Planlama ve Politika Geliştirme Ofisi’ni kurmuş ve Eylül 2021’e kadar ilgili ofisin kurucu yöneticisi olarak görev yapmıştır. Uzmanlık alanları, araştırmanın stratejik düzeyde planlanması ve politika geliştirme, araştırmanın kurumsallaşması, araştırma performansı izleme ve değerlendirme, üniversite sıralama sistemleri, akademik performans değerlendirme sistemi tasarımı ve kurulumu üzerinedir. Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) değerlendirme ve akreditasyon çalışmalarında 2016 yılından itibaren kurumsal değerlendirici olarak görev alan Ebru Ocak Armağan, Teknoloji Transfer Ofisi kuruluş süreci ve üniversite sıralama sistemleri ile ilgili çok sayıda kurumsal projede proje yöneticisi olarak yer almıştır. Ekim 2021’den itibaren Özyeğin Üniversitesi’nde Birleşik Değerlendirme ve Raporlama Koordinatörü olarak görev yapmaktadır.
İstanbul’da doğan ve Kandilli Kız Lisesinden sonra Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi'ni bitiren Nuray Özışık halen Özyeğin Üniversitesi Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı'na devam etmektedir.
1985 yılında Boğaziçi Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı'nda başladığı görevini, üniversitenin çeşitli birimlerinde yöneticilikler yaparak 2009 yılında Boğaziçi Üniversitesi Genel Sekreteri olarak tamamladı. 2009 yılında YÖK İlişkileri Koordinatörü ve Rektör Danışmanı olarak Özyeğin Üniversitesi'nde çalışmaya başladı.
Hukuk Müşavirliği
Sıla Oral, 1995-2003 yılları arasında ortaokul ve lise öğrenimini İstanbul Özel Alman Lisesi’nde tamamlamış; lisans derecesini ise 2003-2007 yılları arasında Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden almıştır. Avukatlık mesleğinin ilk yıllarında; Çağa Hukuk Bürosu’nda özel hukuk üzerine uzmanlaşmış; Doğan Yayın Holding ve Ciner Yayın Holding gibi kurumlarda basın hukuku üzerine çalışmıştır.
2007-2009 yılları arasında İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde “Uluslararası Ticaret Hukuku ve AB” bölümü yüksek lisansını “Anonim Şirketlerde Pay Sahiplerinin İbrası” teziyle tamamlamıştır. Halihazırda İstanbul Üniversitesi özel hukuk alanında doktorası devam etmektedir. Marka ve Patent vekilliği sınavlarını kazanmış olup aynı zamanda İngilizce ve Almanca yeminli tercümanıdır. Mayıs 2013 tarihinden itibaren Özyeğin Üniversitesi Hukuk Danışmanı olarak görev yapmaktadır.