Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Nis 15, 2021 - Nis 30, 2021

Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi İlanı (T.C. Cumhurbaşkanlığı Resmî Gazete, 3198/2/1-1)

Özyeğin Üniversitesi Rektörlüğünden:

 

Üniversitemizin aşağıda belirtilen akademik birimine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 31. Maddesi ile “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre Yabancı Diller Yüksekokulu’na Öğretim Görevlileri alınacaktır. Başvuracak adayların,  09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmî Gazete ’de yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” kapsamındaki koşulları taşıması ve istenen belgeleri tamamlaması gerekmektedir.

 

Başvuru İçin İstenen Belgeler:

 

  1. Başvuru Formu (https://www.ozyegin.edu.tr/tr/yabanci-diller-yuksekokulu/scola-olanaklari adresinden ulaşabilirsiniz.) Adayların başvuru formunu eksiksiz doldurmaları gerekmektedir.

 

  1. Özgeçmiş/YÖK Formatlı Özgeçmiş (Dört A4 sayfayı geçmemelidir ve en az üç referans e-posta ve iletişim bilgileri ile belirtilmelidir.)

 

  1. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

 

  1. Öğrenim Belgeleri (Lisans diploması, Lisans Transkripti (Lisans Eğitimi ile ilgili GPA notu için şarttır), Tezli Yüksek Lisans diploması, varsa Doktora Diploması (Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması, denklik belgesinin ibrazı gerekmektedir, e-devletten alınan belgeler geçerlidir.)

 

  1. ALES Belgesinin Fotokopisi (Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.)

 

  1. YDS ve dengi Yabancı Dil Belgeleri fotokopileri (Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.)

 

  1. Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-devletten alınan belgeler geçerlidir.)

 

  1. Erkek adayların askerlikle ilişiğinin olmadığına dair terhis veya muaf olduğunu belirten belge (Bakaya durumda olmamak)

 

Adayların yukarıda belirtilen evrakları son başvuru tarihi mesai bitimine kadar e-posta yoluyla scola.recruiting@ozyegin.edu.tr adresine ulaştırmaları gerekmektedir. Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez. Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

Ön değerlendirme sonuçları ve nihai değerlendirme sonuçları Üniversitemizin web adresinde (https://www.ozyegin.edu.tr) yayınlanacak olup tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

İLAN TAKVİMİ