Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Oca 10, 2019 - Oca 13, 2019

2018-2019 Bahar Dönemi 2. Yurt Başvuruları

Değerli Öğrencilerimiz;

2018-2019 Bahar Dönemi 2. yurt başvuru ve yerleşimleri ile ilgili bilinmesi ve uygulanması gereken aşağıdaki konuları tüm öğrencilerimizin dikkatine önemle sunuyoruz.

2018-2019 BAHAR DÖNEMİ 2. YURT BAŞVURULARI

2018-2019 Güz Döneminde yurtlarımıza Dönemlik Kayıt yaptırmış (Yıllık Kayıt tercih etmemiş) öğrencilerimiz ile daha önce yurtta konaklamayan öğrencilerimiz  aşağıda yer alan takvim çerçevesinde 2018-2019 Bahar Dönemi için yurt başvurusunda bulunabilirler. (Güz Döneminde konaklamayan öğrencilerin başvurularının geçerli olabilmesi için depozito ödemelerini yapmaları gerekmektedir.)

Başvuru Başlangıç Tarihi                            : 07 Ocak 2019 Pazartesi 10:00
Başvuru Bitiş Tarihi                                     : 11 Ocak 2019 Cuma 17:00
Depozito Son Ödeme Tarihi                      : 11 Ocak 2019 Cuma 17:00 
Yurt Başvuru Sonuçları Duyuru Tarihi     : 15 Ocak 2019   Salı

Yurt başvuru sonuçları ile ilgili bilgilendirme sadece yurt ve oda tipi bazında yapılacaktır. Oda numaraları, bütün çıkışlar tamamlanıp, gerekli hazırlıklar yapıldıktan sonra 25 Ocak 2019 Cuma günü açıklanacaktır.

2018-2019 Güz Döneminde Yıllık Kayıt yaptırmış ve Yıllık Kayıt statüsünde olan (Yurt burslu, YDO) öğrencilerimizin Bahar Dönemi konaklamaları için başvuru yapmalarına gerek yoktur.

2018-2019 BAHAR DÖNEMİ YURT YERLEŞİMLERİ

Bahar Dönemi için giriş tarihleri aşağıda iletilmiştir.

Hazırlık Öğrencileri Bahar Dönemi Giriş Tarihi: 27 Ocak 2019 Pazar

Lisans  Öğrencileri Bahar Dönemi Giriş Tarihi : 10 Şubat 2019 Pazar

ÖNEMLİ NOT: Bir öğrencinin yurtlara yerleşebilmesi için 2018-2019 Güz Dönemi de dahil olmak üzere, önceki dönemlerden herhangi bir konaklama, hasar veya oda kartı borcu bulunmaması gerekmektedir. Yurt ücretini ödemeyen öğrencilerimizin odaya girişleri yapılamayacaktır.

Yerleşim sırasında yapılması gerekenler:

Yıllık Kayıt Girişli Öğrencilerimiz

Yurt ofisine gelerek;

  • Bahar Dönemi Oda Giriş Formunu doldurmalı
  • Kendisinde bulunan oda kartını güncellemelidir. (Bahar Dönemi borcunu ödemeyen öğrencilerin oda kartı güncellenmeyecektir.)

Bahar Döneminde Yeni Yerleşen Öğrencilerimiz

Başvurular sonunda oda planlaması yapılan öğrenciler, Yurt 1-2-3 için Yurt 3 ofise, Yurt 4 için Yurt 4 ofise ve Yurt 6 için Yurt 6 ofise müracaat ederek;

  • Bahar Dönemi Oda Giriş Formunu doldurmalı
  • Bahar Dönemi’nde kendisine tahsis edilen oda için oda kartını teslim almalı (Bahar dönemi ücretini ödemeyen öğrencilere oda kartı verilmeyecektir.)
  • Yeni odaları için Oda Hasar Teslim Formunu imzalamalı
  • Güz Döneminde yurtlarımızda konaklamayıp Bahar Döneminde konaklayacak öğrenciler sağlık raporu ve Adli sicil kaydı belgesini teslim etmelidir. (Güz Döneminde yurtta kalan öğrencilerimiz için herhangi bir evrak istenmeyecektir. )

Konaklama  Hizmetleri  Müdürlüğü