Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Otelcilik ve Gastronomi Seminer Serileri

Otelcilik ve Gastronomi Seminer Serileri

Tarih - Resim Başlık Etkinlik Metini

26 Nisan 2018

Sayın Teoman Alemdar

Sayın Asuman Tarıman

Sayın Mert Okan

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2018 – 5. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacılar olarak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu (UBYO) Direktörü Sn. Teoman Alemdar’ı, SKAL Uluslararası Konsey Üyesi Sn. Asuman Tarıman’ı ve Skal International Marmara Club’ın Başkanı Sn. Mert Okan’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 26 Nisan 2018
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Asuman Tarıman Gazi Üniversitesi, Yabancı Diller Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği Bölümü’den 1973 yılında mezun oldu. 1988 yılında Turizm Bakanlığı, Ankara’da Profesyonel Turist Rehberliği eğitimi aldı. 1985’ten beri Asuta Turizm Limited Şirketi’nin sahibidir. Şu anda Sn. Asuman Tarıman SKAL Uluslararası Konsey Üyesidir.

Sn. Mert Okan 1968 yılında İstanbul’da doğdu. Otel Yöneticiliği ve Turizm Meslek Lisesinden sonra ön lisans derecesini İTÜ, Sakarya Fakültesi’nden aldı. Anadolu Üniversitesi, İşletme Bölümü’nden mezun oldu. Otelcilik endüstrisinde çalışmaya öğrencilik yıllarında yaz aylarında resort otellerde çalışarak başladı. The Marmara Hotel Taksim, Çırağan Palace Hotel Kempinski İstanbul, Polat Renaissance Hotel İstanbul ve İstanbul ile Marmaris’teki diğer uluslararası zincir otellerin açılışında önemli yönetim tecrübeleri kazandı. Skal International Marmara Club’ın Başkanı Sn. Mert Okan aynı zamanda TUROYD’un (Turizm Otel Yöneticileri Derneği) Kurucu Üyesi, TÜROB’un (Türkiye Otelciler Birliği) üyesi ve Hotel Controls Komite Üyesidir.

Sn. Asuman Tarıman ve Sn. Mert Okan Seminer dersinde ‘Dünya SKAL Günü’ Kutlamasında panelist olarak konuşma yapacaktır. Panelin moderatörlüğünü Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Direktörü Sn. Teoman Alemdar yapacaktır. Bu etkinlik SKAL Marmara Club ve International Hotel & Tourism Club (HoT-Club) ortaklığıyla organize edilmiştir.

12 Nisan 2018

Sayın Jorge Costa

Sayın Marc Matar

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2018 – 4. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacılar olarak The Bodrum EDITION’nın Genel Müdürü Sn. Marc Matar’ı ve Executive Chef’i Sn. Jorge Costa’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 12 Nisan 2018
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Şef Jorge Costa deniz aşırı çalışan yeni nesil çağdaş Portekizli Şeflerdendir. Şef Jorge Costa’nın mutfağı geleneksel pişirme tekniklerine dayanmaktadır. Bunu yaparken lezzetlerin özgünlüğünü koruma üzerine fazlaca odaklanmakta ve seçkin sunumlar ile kombine edilen mahsullerle yerel çevreye büyük saygı duymaktadır. Şef Jorge Costa’nın mutfak sahnesindeki yolculuğu Şef olarak mezun olduğu bir öğrenci şehri olan Coimbra’daki EBA’da başladı. Yerel mirasları keşfetmek, yeni ürünleri ve gıda hazırlama yaklaşımlarını bulmak adına sabit bir tutkunun öncülüğünde ilk uluslararası tecrübesine Schweizerhof, Bern, İsviçre’de sahip oldu. Sonra, Portekiz’de Katalan Şef Sergi Arola’nın ilk restoranındaki takımının bir parçası olarak Lizbon’daki Ritz-Carlton Penha Longa Hotel’e gitti. Dünyaca ünlü modacı Giorgio Armani’nin ilk oteli olan Armani Hotel’in açılışında enstrümantal bir rol oynayarak Dubai’de yolculuğuna devam etti. Atmosphere Burj Khalifa’daki Guinness Rekorlar Kitabı’nca ödüllendirilen dünyanın en uzun restoranında ilk kez Mutfak Şefi rolü aldı ve restoranın açılışında öncülük yapmıştır. Açılışlara olan ilgisi ve uzmanlığı artmaya devam ettiğinden dolayı Sn. Jorge Costa, Asya’ya yolculuk ederek kozmopolit bir şehir olan Seul’deki Conrad Hotel’inin açılışında bulundu. Sonrasında Avrupa’ya dönerek İstanbul’daki Swissôtel the Bosphorus’a katıldı. Şu anda The Bodrum EDITION, Bodrum’da Executive Şef olarak çalışmaktadır. İngilizce, Portekizce, Fransızca ve İspanyolca bilen Şef Jorge Costa, Seminer dersinde “Yeni Nesil Yiyecek & İçecek Stratejisi ve Ortaklıkları” hakkında bir sunum yapacaktır.

22 Mart 2018

Sayın Simge Şen

Sayın Lionel Valla

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2018 – 3. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Six Senses Resort & Spa, Kaplankaya’nın Genel Müdürü Sn. Lionel Valla’yı ve Eğitim Müdürü Sn. Simge Şen’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 22 Mart 2018
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Seminer dersinde Sn. Lionel Valla ‘Sağlık ve Sürdürülebilirlik Konaklaması – Farkları’ ve Sn. Simge Şen Six Senses Resort & Spa, Kaplankaya hakkında konuşma yapacaktır.

8 Mart 2018

Sayın Altan Sekmen

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2018 – 2. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak ‘g2m’nin Genel Müdürü Sn. Altan Sekmen’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 8 Mart 2018
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Altan Sekmen 1968 yılında Almanya’da dünyaya geldi. İlkokulu Almanya’da ve ortaokulu İzmit’te okuduktan sonra Bursa Işıklar Askeri Lisesi’nden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi Fizik Bölümü’nde üniversite hayatına başladı. Boğaziçi Üniversitesi’nde geçirdiği altı yıl boyunca spor ve kulüp faaliyetleri ile yoğun bir şekilde ilgilendi. Üniversitede Spor Kurulu Yönetim Kurulu Üyeliği ve Başkanlığı yaptı. 1995 yılında Turizm İşletmeciliği Bölümü’nden mezun oldu. Alarko Turizm Grubuna bağlı Hillside Beach Club Tatil Köyü’nde Misafir İlişkileri ve Hakla İlişkiler Süpervizörü ve Kulüp Müdür Yardımcısı olarak çalıştı. DiaSa / Carrefour Süpermarketleri’nde Operasyon Direktörü ve Havi Logistics’te Genel Müdür olarak çalışma hayatına devam etti. Sn. Altan Sekmen 2014 yılında Yıldız Holding’e bağlı Teközel Firması’na Genel Müdür olarak atandı. 2017 yılının Ağustos ayından beri Yıldız Holding iştiraki olan ‘Ev dışı tüketim sektörü’nün öncü ve lider firması ‘g2m’de Genel Müdür olarak çalışmaktadır. İngilizce, Almanca ve İspanyolca bilen Sn. Altan Sekmen, Seminer dersinde ev dışı tüketim sektörü, ürün ve hizmet anlayışı, tedarik planlama ve lojistik ve yeni teknolojiler ile ilgili bir sunum yapacaktır.

15 Şubat 2018

Sayın Zeynep Naz Çelik

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2018 – 1.Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak ‘D Maris Bay’, Datça’nın İnsan Kaynakları Müdürü Sn. Zeynep Naz Çelik’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 15 Şubat 2018
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Zeynep Naz Çelik 1979 yılında Ankara’da doğdu. Bilkent Üniversitesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nden 2002 yılında mezun oldu. Ayrıca üniversite periyodunun sonunda, Başkent Üniversitesi’nde pedagoji eğitimini tamamladı. Sn. Zeynep Naz Çelik turizm sektöründeki kariyerine Antalya’da başladı. Asteria Group, Kempinski Hotels ve Hilton Hotels’te İnsan Kaynakları Müdür’ü olarak çalıştı. Sn. Zeynep Naz Çelik Mayıs, 2017’den beri Datça Yarımadası’ndaki Doğuş Grup’a ait olan ‘D Maris Bay’ in İnsan Kaynakları Müdür’ü olarak çalışmaktadır. Kendisinin antrenörlük ve koçluk yetkinlikleri bulunmaktadır ve bununla ilgili olarak da serbest dönüşüm koçluğu ile uğraşmaktadır. İngilizce konuşabilen Sn. Zeynep Naz Çelik Seminer dersinde Doğuş Turizm Grubu ve ‘D Maris Bay’ hakkında genel bilgiler, kişisel farkındalık, hayal etmenin önemi, kendine gelmek için yapılacaklar listesi, EQ ve ‘D Maris Bay’in MT Programı hakkında bir sunum yapacaktır.

21 Aralık 2017

Sayın Uğur Talayhan

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 6. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Swissôtel The Bosphorus, Istanbul’un Genel Müdürü Sn. Uğur Talayhan’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 21 Aralık 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Otelcilik sektöründe 27 yıllık tecrübesi ile alanında derin deneyimi olan Sn. Uğur Talayhan aynı zamanda İngiliz vatandaşıdır. Şeflik kariyerine 17 yaşında başlamış, sonrasında Londra’da 27 yaşında, önce Mutfak Şefi ardından Yiyecek ve İçecek Müdürü olarak kariyerini ilerletmiş, sırasıyla Portekiz, Dubai ve Çin’de değişik yöneticilik pozisyonlarında çalışmıştır. Kariyerinin ilk başladığı rotası olan İstanbul’a 21 yıl sonra, 2017 Haziran ayında dönmüştür. Dünya çapında yaptığı girişimleri ve başarılarıyla Türkiye’de ilklere imza atmıştır. Edindiği otelcilik tecrübesini Türkiye’ye dönerek Accor Hotels grubunda değerlendirmek üzere Türkiye Lüks Markalar, Bölge Başkan Yardımcısı ve Swissôtel The Bosphorus, Istanbul Genel Müdürlüğü görevini üstlenerek kariyerine devam etmektedir. Sn. Uğur Talayhan Seminer Dersinde “Farklı Pazar Bölümlerinin İhtiyaçlarını Karşılamak İçin Bireyselleştirilmiş Hizmetler Nasıl Sağlanır” başlıklı bir sunum yapacaktır.

30 Kasım 2017

Sayın Levent Baktır

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 5. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Xone Superyacht Management Company’in Yönetim Müdürü / Kurucusu Sn. Levent Baktır’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 30 Kasım 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Levent Baktır profesyonel ticarette ve süper yat endüstrisinde parlak bir deneyimi olan yüksek nitelikli bir Gemi Kaptanı ve Direktörüdür. 1988 yılında İTÜ Denizcilik Fakültesi’nden mezun olduktan sonra, kariyerine büyük gemilerde ve süper yatlarda Uzak Yol Kaptanı olarak başlamıştır. Daha sonra, kariyerine Türkiye’deki en büyük gemicilik firmasında Filo Yöneticisi olarak devam etmiştir. İstanbul Ambarlı Ticari Liman Müdürlüğü, çeşitli süper yat yenileme projelerinde Proje Müdürlüğü ve Bodrum, Palmarina’da dünyanın en lüks ve özel süper yat limanlarından birinde büyük yenileme projesi Yönetim Müdürü olarak çalışmıştır. Aynı zamanda, liman yenileme prosesi devam ederken Palmali Süper Yat Filo’sunda Genel Müdürlük pozisyonu almıştır. Sn. Levent Baktır, şu an, Xone Superyacht Management Company ve Doğu Akdeniz’deki ilk ve tek LRQA & MCA onaylı Süper Yat eğitim merkezi olan Xone Superyacht ve Sailing Academy’nin kurucusu olarak çalışmaktadır. Sn. Levent Baktır Seminer Dersi’nde “Bir hayalci ol, bir rüzgar bükücü ol, kendin ol, bir usta ol! Süper Yat Endüstrisinin Gizemli Sırlarına Bir Yolculuk” başlıklı bir sunum yapacaktır.

23 Kasım 2017

Sayın Sadettin Bülbül

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 4. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Merkez Deniz Acenteliği A.Ş. önceki Y.K. Başkanı / CEO’su Sn. Sadettin Bülbül’ü misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 23 Kasım 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Sadettin Bülbül 1948 yılında İstanbul, Pendik’te doğdu. Kadıköy Maarif Koleji’ni bitirdi ve İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Turizm sektöründeki kariyer yolculuğuna 1972 yılında İzmir Abdullah Turizm ve Seyahat Acentesi’nde başladı. Daha sonra Keytours Şirketi’nin ortaklarından Merkez Deniz Acenteliği ve Ticaret A.Ş.’de Müdürlük ve ICT Turizm ve Ticaret A.Ş’nin Kurucu Ortaklığını yaptı. 2008’den itibaren iki büyük ortağından biri olduğu Merkez Deniz Acenteliği ve Ticaret A.Ş.’de CEO olarak görev aldı. Sn. Sadettin Bülbül, 2017 yılından itibaren profesyonel hayatı bıraktı. Seminer dersinde Sn. Sadettin Bülbül “Kruvaziyer Endüstrisine Genel Bakış” konulu bir sunum yapacaktır.

9 Kasım 2017

Sayın Kaan Sakarya

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 3. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak BASTA Restaurant’ın Kurucusu Sn. Kaan Sakarya’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 9 Kasım 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Kaan Sakarya Galatasaray Lisesi’ne gittikten sonra lisans derecesini Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi’nden aldı. Üniversite eğitiminden sonra Paris’teki Ecole Ferrandi Mutfak Okulu’na gitti. Kariyeri boyunca Restaurant Maison Blanche Paris, Chef at Home TR & Gastroloft, L’Ami Jean and Nicole Restaurant Istanbul’da çeşitli pozisyonlarda çalıştı. Şu anda, Sn. Kaan Sakarya BASTA Restoran İstanbul’da Kurucu olarak çalışmaktadır. Seminer Dersi’nde “Uluslararası Mutfak Deneyimleri ve Gastronomi ve Mutfak Trendleri” hakkında bir sunum yapacaktır.

26 Ekim 2017

Sayın Ebru Ertek

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 2. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Barut Hotels Grup, Akra Hotels Pazarlama Sorumlusu Sn. Ebru Ertek’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Tarih: Perşembe, 26 Ekim 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Ebru Ertek Antalya’da doğmuştur. Lise eğitimini Antalya Karatay Lisesi’nde tamamladıktan sonra Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü’nde lisans eğitimini tamamladı. Daha sonra aynı üniversitede Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Pazarlama alanında yüksek lisans yaptı. Sn. Ebru Ertek eğitim hayatı süresince EU Commision Socrates Comenius Programme, EU Commision Youth Exchange Programme, European Association of Communications Agencies Yaz Okulu gibi projelerde yer aldı. Falezler Reklam Antalya, Turks.net / GlobalPiyasa.com ve Vivense.com’da çeşitli pozisyonlarda stajyerlik yaptı. Sephora Kozmetik’te Pazarlama Sorumlusu olarak çalıştıktan sonra şu anda Barut Hotels Grup, Akra Hotels’te çalışmaktadır. Sn. Ebru Ertek İngilizce, Almanca, İtalyanca ve Rusça konuşabilmektedir.

12 Ekim 2017

Sayın Yakup Dinler

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2018 – 1. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak KAPTİD’in Başkan’ı Sn. Yakup Dinler’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız. Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 12 Ekim 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Yakup Dinler 1980 yılında İsveç’in Stockholm kentinde doğmuştur. Kendisi 1960’ların ortalarında İsveç’e göçen ilk Türk’lerden olan Mehmet Dinler’in ilk torunudur. 1997 yılında memleketi olan Kapadokya, Ürgüp’e kalıcı olarak dönmeden önce, hayatı ve eğitimi İsveç ve Türkiye arasında gidip gelmiştir. Kapadokya’da iki yıllık bir lise eğitiminden sonra Ankara’ya Bilkent Üniversitesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği Bölümü’nde Üniversite eğitimine başlamak için taşındı. Sn. Yakup Dinler 2003 yılında üniversiteden mezun oldu. Askerliğini tamamladıktan sonra rahmetli babası Sn. Mustafa Dinler ile birlikte aile şirketleri olan 4 yıldızlı (şu anda 5 yıldızlı) Dinler Otelleri, Ürgüp’te Genel Müdür olarak çalıştı. Sn. Yakup Dinler şu anda 6 otelin, bir sıcak hava balonu şirketinin ve Kapadokya’daki diğer yatırımların sahibi ve yöneticisi olan Dinler Grup’un Genel Başkan Yardımcısı pozisyonunda çalışmaktadır. Sn. Yakup Dinler ayrıca KAPTİD’in (Kapadokya Turistik Otelciler ve İşletmeciler Derneği) Başkanı’dır ve TÜROFED’in (Türk Otelciler Federasyonu) Yönetim Kurulu Üyesi’dir. Akıcı bir şekilde İngilizce ve İsveççe konuşan Sn. Yakup Dinler, evli ve 3 erkek çocuğa sahiptir. Ayrıca Nevşehir ve Kayseri’nin Litvanya Fahri Konsolosluk Adayı’dır. Sn. Yakup Dinler Seminer’de “ Dünya Mirası Listesindeki Kapadokya’da ‘İlk ve Tek’ Butik Otel: Kayakapı Premium Mağaraları” hakkında bir sunum yapacaktır.

10 Mayıs 2017

Sayın Oral Konag

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 6. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz, Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Crowne Plaza Istanbul Asia’nın Genel Müdür Yardımcısı Sn. Oral Konag’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız. Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 10 Mayıs 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Oral Konag lisans derecesini Doğu Akdeniz Üniversitesi’nden aldı. Kariyer yolculuğuna Club Hotel Sera Antalya’da Ön Büro’da başladı. Daha sonra sırasıyla The Marmara Hotels Group, Altes Tourism & Travel Agency, Intercontinental Hotels Group, Swissotel Hotels and Resorts and Hilton Hotels and Resorts’ta çeşitli pozisyonlarda çalıştı. Sn. Oral Konag şu anda Crowne Plaza Istanbul Asia’da (Intercontinental Hotels Group) Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaktadır.

03 Mayıs 2017

Sayın Aylin Yazıcıoğlu

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 5. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Nicole Restaurant’ın Executive Şefi Sn. Aylin Yazıcıoğlu’nu misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Konuşma dili İngilizcedir. 

Tarih: Çarşamba, 03 Mayıs 2017
Saat : 14:40-16:30
Yer : AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Aylin Yazıcıoğlu Galatasaray Lisesi'nden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü'nden lisans derecesini aldıktan sonra Cambridge Üniversitesi'nde Sosyoloji Doktorası yapmaya hak kazandı. Doktora eğitimini Le Cordon Bleu Paris'te eğitim almak üzere bıraktı ve sonra kariyerine gastronomi dünyasında devam etme kararı aldı. Sn. Aylin Yazıcıoğlu sırasıyla Chocolaterie Jean-Charles Rochoux Paris, Gastroloft İstanbul, Hispania Restaurant Barselona, Restaurant Alain Senderens Paris, Patisserie Stéphane Glacier Paris ve Couvert Couvert  Leuven'de çalıştı. 2013'te Türkiye'ye dönerek Kaan Sakarya ile beraber İstanbul'da Nicole Restaurant'ı açtı. Sn. Aylin Yazıcıoğlu şu anda Nicole Restaurant'ın Executive Şefliğini yürütmektedir. 

19 Nisan 2017

Dr. Erkan Yağcı

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 4. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Başkanı Dr. Erkan Yağcı’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız. Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih : Çarşamba, 19 Nisan 2017
Saat : 14:40-16:30
Yer : AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Dr. Erkan Yağcı Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Başkanı ve aynı zamanda Concorde de luxe Resort Yönetim Kurulu üyesidir. 1979 doğumlu olan Dr. Erkan Yağcı, yüksek öğrenimini Türkiye’de, Bilkent Üniversitesi, Turizm ve Otel İşletmeciliği alanında tamamlamıştır. Turizm işletmeciliği alanında edindiği çeşitli tecrübelerin sonrasında, sahip olduğu ilgi ve küresel bakış açısının kendisini Northeastern Üniversitesi’nde master eğitimini de tamamladığı Amerika Birleşik Devletleri’ne yönlendirmesinin ardından Dr. Erkan Yağcı, alandaki eğitimlerine devam ederek Akdeniz Üniversitesi’nden Turizm ve Otel İşletmeciliği üzerine Doktor ünvanını almıştır. Çeşitli ulusal ve uluslararası turizm organizasyonlarında üyelikleri bulunmakla birlikte, bu organizasyonlarda aktif olarak rol almaktadır. Kendisi ayrıca, ulusal ve uluslararası turizm örgütleri tarafından çeşitli ödüllere layık görülmüştür.

15 Mart 2017

Sayın Ziya Ertekin

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 3. Seminer

Otelcilik ve Gastronomi Seminerleri

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak FSL Restaurant Chain / Soslu Tava Restaurant’ın kurucusu Sn. Ziya Ertekin’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız. Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 15 Mart 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

 Sn. Ziya Ertekin 1999 yılında Boğaziçi Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, Otel Yöneticiliği Bölümü’nden ve 2007 yılında Anadolu Üniversitesi, Yönetim Bilimleri Fakültesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği Bölüm’ünden mezun oldu. Sn. Ziya Ertekin kariyer yolculuğuna Çırağan Palace Kempinski Hotel, Istanbul’da Banket Garsonu, Banket Görevlisi, Ses-Görüntü Uzmanı ve Bilgi İşlem Asistanı gibi çeşitli pozisyonlarda çalışarak başladı. Çalışma hayatına The Ritz Carlton, Istanbul ve Bahreyn, Manama’da sırasıyla Mal Kabul Sorumlusu ve Satın Alma Yönetici Asistanı olarak devam etti. Daha sonra Sn. Ziya Ertekin Aydeniz Construction Co. ve Divan Hotel Erbil’de Satın Alma Yöneticisi olarak çalıştı. Hali hazırda Sn. Ziya Ertekin FSL Restaurant Chain / Soslu Tava Restaurant’ın kurucusudur. İngilizce ve Rusça bilen Sn. Ziya Ertekin seminerde “Girişimcilik ve Servis Sektörü Tecrübeleri” başlıklı bir sunum yapacaktır.

08 Mart 2017

Sayın Yasemin Ataman

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 2. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Unilever’in Türkiye, Orta Asya ve İran'dan sorumlu Executive Chef’i Sn. Yasemin Ataman’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 08 Mart 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

 
Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel işletmeciliği bölümünden 2005 yılında birincilik derecesi ile mezun olan Sn. Yasemin Ataman daha sonra Cornell Üniversitesi’nden aynı dalda yüksek lisans yapmıştır. 2001 yılından beri Türkiye'de Çırağan Sarayı ve yurtdışında 1-2 ve 3 Michelin yıldızlı restoranlarda çalıştıktan sonra Divan, Marriott ve İstanbul Doors gruplarında Executive Chef’lik yapmıştır. Sn. Yasemin Ataman kariyerine araştırmaya ve geliştirmeye yönelik bir ivme kazandırarak 2012 yılından beri Unilever şirketinde Türkiye, Orta Asya ve İran'dan sorumlu Executive Chef olarak çalışmaktadır. Dünyada gıda ve beslenme trendleri ve işletmelerin bu trendlere nasıl ayak uydurması gerektiği hakkında bir sunum yapacaktır.

22 Şubat 2017

Sayın Tolga Kilit

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2017 – 1. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Kilit Group (Crystal Hotels)’un Yönetim Kurulu Üyesi Sn. Tolga Kilit’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 22 Şubat 2017
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Ailesinin ikinci ve son çocuğu olan Sn. Tolga Kilit, 1992 yılında Antalya’da doğdu. Ailesi 1955’te otellere otel ekipmanları satmaya başladığından dolayı, ticaret konusu her zaman turizm ile alakalı oldu. Daha sonra 2005 yılında otelcilik dünyasına otel işletmecisi olmak için girdiler. Bu yıldan itibaren Sn. Tolga Kilit’in  tutkusu ve heyecanı otelcilik sektörü için her zaman arttı ve bu isteği, eğitim hayatına bu yönde karar vermesine sebep oldu ve Özyeğin Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Otel Yöneticiliği Bölümü’nden 2014 yılında mezun oldu. İstanbul’daki iki yıllık deneyiminden sonra, Sn. Tolga Kilit, Kilit Hospitality Group yönetimine geri dönmeyi düşündü ve kariyer basamaklarını tırmanmaya başladı. Şu an Sn. Tolga Kilit, Kilit Hospitality Group (KHG)’ta Satış & Pazarlama’dan sorumludur. Kilit Hospitality Group içerisinde Crystal Hotels, Amara World Hotels ve Nirvana Lagoon Villas Suits & Spa olmak üzere üç farklı marka mevcuttur. Sn.Tolga Kilit yeni nesil için yakın gelecekteki “Dijital Pazarlama” konulu bir sunum yapacaktır.

1 Aralık 2016

Sayın Kaya Demirer

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 6. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak TURYID’in Başkanı Sn. Kaya Demirer’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 1 Aralık 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

OzU Cuisine Gourmet Club’ın saygıdeğer davetlisi olarak TURYID’in Başkanı ve Jamie’s Italian İstanbul ile Frankie İstanbul’un CEO’su olan Sn. Kaya Demirer’i ağırlayacağımız bilgisini paylaşıyoruz. “Türkiye’de Kriz ve Verimlilik Yönetimi ile Birlikte Restoran Yöneticiliği ve Franchising” üzerine İngilizce bir sunum yapacaktır.

24 Kasım 2016

Sayın Salih Çene

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 5. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak SKAL International’ın Dünya Geçmiş Dönem Başkanı Sn. Salih Çene’yi misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 24 Kasım 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Salih Çene 1950 yılında İstanbul’da doğdu. İstanbul’da lise eğitimini tamamladıktan sonra yüksek öğrenimi için İngiltere’ye gitti. Westminister Technical College-Londra’dan “Otel ve Yiyecek-İçecek Hizmeti Yöneticiliği" alanında Ulusal Yüksek Öğrenim Diploması aldı. Sn. Salih Çene 1969 yılından beri Seyahat  & Turizm endüstrisinin içindedir. Bir “otelci” olarak 40 yılını çeşitli firmalarda, otellerde ve zincirlerde üst düzey yönetici ya da partner/CEO pozisyonlarında geçirdi. Şu anda Operasyonel Yönetim, Proje Geliştirilmesi, Sistem Analizi, Açılış Öncesi, Organizasyon & Yeniden-Organizasyon konularında Serbest Danışman olarak sektöre hizmet vermektedir. Sn. Salih Çene 1980’den beri Skål üyesidir ve Skål International’ın her kademesinde görev almıştır. Ekim 2014’te, Skål AGM, Mexico City’de SKÅL INTERNATIONAL DÜNYA BAŞKANI seçildi ve Ekim, 2015’te Skål AGM, Torremolinos, İspanya’da görevi teslim etti. Sn. Salih Çene ayrıca “Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD)”, “Uluslarası Oteller & Restoranlar Birliği (IHRA)” gibi kuruluşlarda çeşitli görevlerde bulunmaktadır.

03 Kasım 2016

Sayın Selin İstanbullu Özçağlı

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 4. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Four Seasons Hotel, İstanbul, Bosphorus’un İnsan Kaynakları Müdür Yardımcısı Sn. Selin İstanbullu Özçağlı’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 03 Kasım 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Selin İstanbullu Özçağlı Ankara’da doğdu ve büyüdü. Gazi Anadolu Lisesi’nden mezun olduktan sonra Bilkent Üniversitesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği Bölümü’nde ve son olarak Culinary Institute of America’da eğitim aldı. Kariyer yolculuğuna “Muhteşem Şef” olma idealiyle başlayan Sn. Selin İstanbullu Özçağlı, Yiyecek & İçecek servisi/operasyonu alanındaki basamakları birer birer aştı. Geniş operasyonel birikimini Öğrenme ve Gelişim fonksiyonunda kullandı ve kendisi için doğru kariyeri IK’da buldu. Sn. Selin İstanbullu Özçağlı kendisini en iyi otellerde çalışmış gerçek bir otelci olarak görmektedir. Sn. Selin İstanbullu Özçağlı şu anda Four Seasons Hotel, Istanbul, Bosphorus’ta İnsan Kaynakları Müdür Yardımcısı olarak çalışmaktadır.

20 Ekim 2016

Sayın Mehmet Ergül

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 3. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak San Francisco State Üniversitesi’nden Doçent Doktor Sn. Mehmet Ergül’ü misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 20 Ekim 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Dr. Mehmet Ergül lisans derecesini Bilkent Üniversitesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği Bölümü’nden aldı ve Başkent Üniversitesi’nde MBA yaptı. Yüksek lisansını Restoran, Otel ve Kurum Yöneticiliği’nde ve doktorasını İnsan Bilimleri Koleji, Konaklama Yönetimi’nde TexasTech Üniversitesi’de tamamladı. Dr. Mehmet Ergül (Doç. Dr.) San Francisco State Üniversitesi, Ticaret, Konaklama ve Turizm Yöneticiliği Bölümü’ne 2006 yılında katıldı. Şu anda Restoran ve Yemek Hizmeti Yöneticiliği, Konaklama Yöneticiliğine Giriş, Gıdaların Tarihi ve Çağdaş Yönleri, Amerika’daki İçecek Kültürü ve Uluslararası Turizm Ticareti derslerini vermektedir. Ayrıca akademik senatoda senatör olarak ve kampüsteki çeşitli komitelerde yer almaktadır. Dr. Mehmet Ergül’ün hali hazırda araştırdığı konular: gıda ve gastronomi turizmi, çocuk ve yaşlıların yemek alışkanlıkları ve bunun konaklama endüstrisine etkisi, yeni gıda ürünleri geliştirilmesi ve duyusal analiz, konaklama endüstrisinde sosyal girişimcilik.

13 Ekim 2016

Sayın Erkan Kaya

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 2. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Hotel Linkage’in Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı, Sn. Erkan Kaya’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 13 Ekim 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Erkan Kaya lisans derecesini Gazi Üniversitesi, Ticaret ve Turizm Yöneticiliği Fakültesi’nden ve yüksek lisans derecesini İstanbul Üniversitesi, Gelir Yönetimi ve Online Pazarlama alanından aldı. Ayrıca Stanford Üniversitesi (Teknoloji Girişimciliği) ve Harvard Üniversitesi’nde (CS 50 – Bilgisayar Bilimine Giriş) Online Sertifika Programlarına katıldı. Sn. Erkan Kaya kariyer yolculuğuna 2003 yılında Days Inn’de Ön Büro, Yiyecek ve İçecek & Oda Hizmetleri Yönetimi Stajyeri olarak başladı ve IHG - InterContinental Hotels Group’ta Grup Satış Koordinatör’ü olarak devam etti. İstanbul Üniversitesi’nde yaklaşık beş yıl Eğitmen olarak görev aldı. Sırasıyla Four Seasons Hotels and Resorts’ta Grup Satış Süpervizörü, W Hotels’te Satış Müdür’ü, Expedia’da Ortak Pazar Müdürü ve Hotel Linkage’de Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak çalıştı. İngilizce ve Almanca bilen Sn. Erkan Kaya 2016, Ağustos’tan itibaren Hotel Linkage’de Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaktadır.

6 Ekim 2016

Sayın Soner Metin

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Güz 2017 – 1. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Sheraton Grand Ataşehir’in Genel Müdür’ü, Sn. Soner Metin’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 6 Ekim 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Soner Metin Hacettepe Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Fakültesi’nden mezun olmuştur. İş hayatına 1986 yılında Flama Travel Agency Bodrum & Small World Tourism Agency’de turizm rehberi olarak başladı. Sheraton Hotel & Convention Center, Ankara’da Gece Muhasebecisi, Gece Müdürü, Müşteri Sorumlusu ve Odalar Bölümü/Ön Büro Müdürü gibi değişik pozisyonlarda çalıştı. Sn. Soner Metin’in Klassis Resort Hotel, İstanbul’da Genel Müdürlük ve The House Hotel Collection, The House Apart’ta Operasyon Direktörlüğü tecrübeleri edindi. İngilizce ve Fransızca bilen Sn. Soner Metin Mart 2015’ten beri Sheraton Grand Ataşehir’de Genel Müdürlük görevini devam ettirmektedir.

5 Mayıs 2016

Sayın Melike Karaman

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 6.Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak PROTEL A.Ş.’nin Otel Sistemlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Sn. Melike Karaman’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 5 Mayıs 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Melike Karaman eğitimini İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nde tamamladı. Çalışma hayatına 1992 senesinde başlayan Sn. Melike Karaman’ın uzmanlık alanları otel ve restoran otomasyon sistemleri; bu sistemlerin kurulum, eğitim, proje ve danışmanlık süreçlerinin yönetimi ve bu sistemler vasıtasıyla işletmelerin operasyonel ve finansal verimliliğinin arttırılmasıdır. Kariyerinin çok büyük bir kısmını hali hazırda ORACLE Hospitality Çözümleri olarak geçen ve geçmişinde MICROS-FIDELIO olarak tanıdığımız ürün ailesini sektöre bu kapsamda sunmakla geçirmiştir. Bunun yanında kariyeri boyunca çeşitli otellerde yöneticilik ve sektörel danışmanlık faaliyetlerinde bulunmuştur. Sn. Melike Karaman şu anda PROTEL A.Ş.’de Otel Sistemlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.

14 Nisan 2016

Sayın Enis Güner

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 5.Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Sevilen Şarapçılık’ın Yönetim Kurulu Üyesi, Sn. Enis Güner’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 14 Nisan 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Enis Güner, 1942’den beri Sevilen Üzüm Bağları & Şarapçılık’ı işleten Güner Ailesi’nin üçüncü neslidir. Sn. Enis Güner 1991 yılında Bilkent Üniversitesi, Turizm & Otel Yöneticiliği Bölümü’nden mezun oldu. Akademik kariyerine ABD’de devam etti. California Davis Üniversitesi, Şarapçılık & Bağcılık Bölümü’nden mezun oldu. Sn. Enis Güner iş kariyerine 1995 yılında Sevilen Şarapçılık’ta Şarap Üretici Asistanı olarak başladı. Sn. Enis Güner şu anda iş yaşantısını aynı firmada Yönetim Kurulu Üyesi olarak sürdürmektedir.

7 Nisan 2016

Sayın Adnan Yücel

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 4.Seminer

Otelcilik ve Gastronomi Seminerleri
Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Swissôtel Resort Bodrum Beach’in Genel Müdürü, Sn. Adnan Yücel’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.

Sn. Adnan Yücel konuşmasının temasını “Çin’deki Otel İşletmeciliği” üzerine kurgulayacaktır.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 7 Nisan 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Adnan Yücel İstanbul Üniversitesi, Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunudur. Sn. Adnan Yücel otelcilik endüstrisinde geçirdiği yirmi yıllık liderlik tecrübesine 1992 yılında Swissôtel The Bosphorus’ta başladı. İlk yönetici pozisyonunu  dört yıl sonra aynı kurumda Gece Müdürü olarak aldı. 1998 yılından itibaren çeşitli otellerde çalışarak kariyerini geliştirdi. 2000 yılına kadar The Çırağan Palace Hotel Kempinski, İstanbul’da Rezervasyon Müdürü olarak çalıştı. Sn. Adnan Yücel daha sonra Swissôtel Dalian, Çin’e Gelir Yöneticisi olarak döndü. Sn. Adnan Yücel oradan Swissôtel Boston, Massachusetts’te Ön Büro ve Güvenlik Müdürlüğü görevine geçti. Bir yıl sonra Türkiye’de Swissôtel The Çelik Palas Bursa ve Çelik Palas Bursa Hotel’de Odalar Bölümü Müdürlüğü görevinde bulundu. Sn. Adnan Yücel 2003 yılından itibaren kariyerini İş Geliştirme Grup Müdürü olarak Hilton Adana’da ve Hilton Mersin’de sürdürdü. 2007 yılında Swissôtel Göçek Marina & Resort’ta; sonrasında Swissôtel Ankara’da, Swissôtel Makkah’de ve 2010 yılında Swissôtel Foshan’da Genel Müdürlük yaptı. 2011 yılından itibaren Sofitel Luxury Hotels, Wanda Hotels & Resorts ve Intercontinental Hotel Group’ta Genel Müdür olarak çalıştı. Sn. Adnan Yücel şu anda Swissôtel Resort Bodrum Beach’te Genel Müdür olarak çalışmaktadır.

31 Mart 2016

Sayın Ali Beklen

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 3.Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak HotelRunner web sitesinin CTO & Kurucusu, Sn. Ali Beklen’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 31 Mart 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Ali Beklen Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nde Ekonomi alanında yüksek lisansını tamamlamıştır ve aynı alanda doktora eğitimine devam etmektedir. IBM ve Yapı Kredi Bankası’nda Mühendislik, İş Geliştirme, Danışmanlık, Yöneticilik ve Satış alanlarında çalışmıştır. Sn. Ali Beklen bir adet kitap ve çeşitli akademik dergilere makaleler yazmıştır. Sn. Ali Beklen şu anda HotelRunner web sitesinde CTO & Kurucu olarak çalışmaktadır.

3 Mart 2016

Sayın Alican Melen

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 2.Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Do&Co, The Gourmet Entertainment Company, İstanbul’un Uçan Aşçısı, Sn. Alican Melen’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 3 Mart 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-2 / Hukuk Oditoryumu

Sn. Alican Melen 1981 Bolu doğumludur. Lise eğitimini Düzce’de ve üniversite eğitimini ise Yeditepe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü’nden aldı. Öğrencilik hayatı sırasında Levon Patisserie, Hyatt Regency Hotel İstanbul, Yu TA Ka Japanese Restaurant, Okko Gourme Patisseire ve Çırağan Palace Kempinski’de çıraklık ve stajyerlik yaptı. Levon Patisseire ile profesyonel çalışma hayatına 2009 yılında, Türk ve Dünya Mutfağı A la Carte Şefi olarak başladı. Sn. Alican Melen Caretta Restaurant’ta Sous Chef ve Mahal Restaurant’ta Mutfak Süpervizörü olarak çalıştı. İngilizce ve Fransızca bilen Sn. Alican Melen Aralık 2010’dan beri Do&Co, The Gourmet Entertainment Company, İstanbul’da Uçan Aşçı olarak çalışmaktadır.

18 Şubat 2016

Sayın Michael Thorp

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2016 – 1.Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,

Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Canyon Ranch Wellness Resort, Kaplankaya’nın
Medikal Direktörü, Sn. Michael Thorp’u misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 18 Şubat 2016
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-3 / Hukuk Oditoryumu (ScOLa 150)

Dr. Thorp tıp doktorluğu eğitimine başladıktan sonra Norveç’teki Oslo Üniversitesi’nde fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında uzmanlaştı. Dünyaca ünlü tıp enstitülerindeki deneyimleriyle beraber spor doktoru olarak eğitim gördü ve bir milli Kickboks takımına baş hekim oldu. Dr.Thorp sağlıklı yaşam ve beslenme biçimi üzerine tavsiyelerde bulunmaktadır ve obez hastalarını tedavi etmektedir. Norwegian Red Cross ERU takımının bir üyesidir ve Bam, İran ve Tana Nehri Vadisi, Kenya’da acil vakalar konusunda tecrübeye sahiptir. Dr. Thorp daha önce OxySolutions AS’de baş hekim ve R&D Direktörü/CTO olarak, birkaç zayıflama kliniğinde ve İskandinavya’daki Ullevaal Konaklama’da tıp hekimi olarak çalıştı. Dr. Thorp şu anda Canyon Ranch Wellness Resort, Kaplankaya’da Medikal Direktör olarak çalışmaktadır.

10 Aralık 2015

Sayın Meltem Karamenderes

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 6. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak InterContinental Istanbul Hotel’in Kalite ve Eğitim Müdürü, Sn. Meltem Karamenderes’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 10 Aralık 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Meltem Karamenderes 1972 Kırıkkale doğumludur. İlk, orta ve lise eğitimini Kırıkkale’de, üniversite eğitimini ise ODTÜ, Gıda Mühendisliği Bölümü’nden aldı. YKB ile çalışma hayatına 1995 yılında, Kalite & Performans Gelişimi Departmanında Yönetici Stajyeri olarak başladı. Sn. Meltem Karamenderes Akbank, Crowne Plaza Istanbul Hotel, Sheraton Istanbul Maslak Hotel ve Pronet Security gibi çeşitli ulusal ve uluslararası firmalarda Eğitim, İK ve Kalite görevlerinde yönetim mevkilerinde çalıştı. Sn. Meltem Karamenderes şu anda InterContinental Istanbul Hotel’de Kalite ve Eğitim Müdürü olarak çalışmaktadır.

19 Kasım 2015

Sayın Erhan Yurtsever

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 5. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Raffles İstanbul’un Odalar Müdür Yardımcısı, Sn. Erhan Yurtsever’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 19 Kasım 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

21 yıldır Melbourne’deki ve İstanbul’daki otellerde çalışan Sn. Erhan Yurtsever, 1973 Melbourne, Avustralya doğumludur. İlk eğitimini Collingwood Education Center, Melbourne, Avustralya’dan alan Sn. Erhan Yurtsever, Collingwood College, Melbourne, Avustralya’dan VCE Certificate almıştır. Royal Parade Irico Hotel, Parkville, Melbourne ile çalışma hayatına 1994 yılında Gece Müdürü olarak başladıktan sonra kariyerini Renaissance Polat Hotel Istanbul’da Ön Büro Amiri olarak sürdürdü. Four Seasons Hotel Istanbul’da Gece Müdürlüğü, Ön Büro Müdür Yardımcılığı, Kat Amirliği, Ön Büro Müdürlüğü, Odalar Departmanı Müdürlüğü ve Odalar Direktörlüğü yaptı. Sn. Erhan Yurtsever Aralık 2013’ten beri Raffles İstanbul’da Odalar Müdür Yardımcısı olarak çalışmaktadır.

12 Kasım 2015

Sayın Güçlen Aksu

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 4. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak D.ream’in (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) Satış Direktörü, Sn. Güçlen Aksu’yu misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 12 Kasım 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Güçlen Aksu; lisans eğitimini Mersin Üniversitesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği Bölümü’nden aldı. HiltonSA, Mersin ile çalışma hayatına başladıktan sonra kariyerini Swissotel The Bosphorus’ta rezervasyondan kongre hizmetlerine kadar pek çok birimde çalışarak sürdürdü. The Ritz-Carlton, İstanbul'da Ziyafet ve Konferans Yöneticiliği ve  Çırağan Palace Kempinski’de Ziyafet ve Banket Direktörlüğü yaptı. Sn. Güçlen Aksu Eylül 2014’ten beri D.ream’de (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) Satış Direktörü olarak çalışmaktadır.

22 Ekim 2015

Sayın Okan Karadağ

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 3. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera’nın Genel Müdürü, Sn. Okan Karadağ’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 22 Ekim 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Okan Karadağ; lisans eğitimini Bilkent Üniversitesi, Ankara, Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü’nden ve lisansüstü eğitimini National University, San Diego, California’dan Elektronik Ticaret alanında aldı. Türk Hava Yolları ile çalışma hayatına 2003 yılında Elektronik Ticaret Uzmanı olarak başladıktan sonra kariyerini Renaissance Polat Istanbul Hotel (Marriott International) ve The Marmara Taksim Hotel’de Satış Müdürü olarak sürdürdü. Room Mate Hotels (Mia Pera Hotel) ve Rixos Pera Istanbul’da Genel Müdürlük yaptı. İngilizce, Almanca ve İspanyolca bilen Sn. Okan Karadağ Mayıs 2012’den beri Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera’da Genel Müdür olarak çalışmaktadır.

08 Ekim 2015

Sayın Melih Demirel

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 2. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Eğitmen Şefi, Sn. Melih Demirel’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 08 Ekim 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Melih Demirel, ön lisans eğitimini The Culinary Institute of America, Hyde Park, New York’tan ve lisans eğitimini Ankara Bilkent Üniversitesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden aldı. Westchester Country Club, Westchester, New York ile çalışma hayatına 2008 yılında Line Cook olarak başladıktan sonra kariyerini Michelin yıldızlı restoranlar olan Blue Hill at Stone Barns, Westchester, New York ve Gramercy Tavern, Manhattan, New York’ta sürdürdü. İzmir’de ve İstanbul’da çeşitli restoranlarda Şef Yardımcılığı ve Şeflik yaptıktan sonra İstanbul, Tepebaşı’nda Tabla Restaurant’ı açtı. USLA, Mecidiyekoy, İstanbul’da Eğitmen Şefliği yaptı.  İngilizce, Fransızca ve İspanyolca bilen Sn. Melih Demirel Ocak 2015’ten beri İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde Eğitmen Şef olarak çalışmaktadır.

17 Eylül 2015

Sayın Emre Erdoğan

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Güz 2015 – 1. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Hyatt Regency Istanbul’un Gelir Yöneticisi, Sn. Emre Erdoğan’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Perşembe, 17 Eylül 2015
Saat: 14:40-16:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

7 yıldır İstanbul ve Bodrum’daki otellerde çalışan Sn. Emre Erdoğan, 1984 doğumludur. Lisans eğitimini Ankara Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Eğitimi Bölümü’nden ve lisansüstü eğitimini İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Programı’ndan aldı. Novotel Istanbul ile çalışma hayatına 2007 yılında Ön Büroda başladıktan sonra kariyerini aynı otelde Gelir Koordinatörü olarak sürdürdü. Renaissance Polat Istanbul & Renaissance Istanbul Bosphorus (Mariott International) ve Mandarin Oriental Bodrum’da Gelir Yöneticiliği yaptı. İngilizce ve Almanca bilen Sn. Emre Erdoğan Temmuz 2014’ten beri Hyatt Regency Istanbul’da Gelir Yöneticisi olarak çalışmaktadır.

13 Mayıs 2015

Sayın Selim Ölmez

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri – Bahar 2015 – 6. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak St. Regis Istanbul’un Pazarlama Direktörü, Sn. Selim Ölmez’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 13 Mayıs 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-3 / Yeni Hukuk Oditoryumu

17 yıldır Starwood Hotels & Resorts bünyesinde çalışan Sn.Selim Ölmez, 1978 Ankara doğumludur. Eğitimini Ankara Gazi Üniversitesi, Akdeniz Üniversitesi ve Cornell’de yapan Sn. Ölmez, Starwood ile çalışma hayatına 1998 yılında Sheraton Ankara Finans Departmanında başladıktan sonra kariyerini Satış ve Pazarlama bölümünde sürdürdü. Starwood bünyesindeki W Doha Hotel & Residences – Katar ve W St. Petersburg - Rusya otellerinin açılışında Pazarlama Direktörü olarak görev aldıktan sonra St. Regis Saadiyat Island Resort Abu Dhabi’de görev aldı. İngilizce, Almanca ve Rusça bilen Sn. Selim Ölmez Mart 2014’ten beri de St. Regis Istanbul’da Pazarlama Direktörü olarak çalışmaktadır.

6 Mayıs 2015

Sayın Simone Eyer

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Bahar 2015 – 5. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Mandarin Oriental Bodrum’un İşe Alım Müdürü, Sn. Simone Eyer’i misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 6 Mayıs 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Simone Eyer otelcilik endüstrisindeki kariyerine köklü Fransız tur operatörü Club Med ile başlamıştır. 2000 yılından itibaren Fransa – Avrupa – Ortadoğu ve ABD – Kanada Club Med’de İK Müdürlüğü ve Fransa’da bölgesel İK İşe Alım Yöneticiliği yapmıştır. Sn. Simone Eyer Şubat 2015’te the Mandarin Oriental Group’a İşe Alım ve Rekreasyonal Müdürü olarak katılmıştır. Sn. Simone Eyer şu anda Mandarin Oriental Bodrum’da İşe Alım Müdürlüğü görevinde bulunmaktadır.

22 Nisan 2015

Sayın Banu Kırmaz

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Bahar 2015 – 4. Seminer

Değerli Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak The Istanbul Edition Genel Müdürü, Sn. Banu Kırmaz’ı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 22 Nisan 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Banu Kırmaz TED Ankara Koleji’nden mezun olduktan sonra, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Ekonomi bölümünde eğitimini tamamladı. Sn. Banu Kırmaz kariyerine Coopers&Lybrand Turkey şirketinde başladı. Çeşitli bankalarda görev aldıktan sonra otelcilik sektörüne atıldı. The Ritz-Carlton Hotel Company’de Finans Müdürlüğü, daha sonra The Istanbul Edition Hotel’de  Finans ve İnsan Kaynakları Müdürlükleri yaptı. Halen The Istanbul Edition Hotel, İstanbul’da Genel Müdürlük görevinde bulunmaktadır.

01 Nisan 2015

Sayın Funda Eratıcı

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Bahar 2015 – 3. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Hilton Worldwide Doğu Avrupa, Türkiye, Rusya ve BDT ülkeleri Bölge Satış Direktörü, Sn. Funda Eratıcı’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 01 Nisan 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

TED Ankara Koleji’ndeki eğitiminin ardından Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü’nden mezun olan Sn. Funda Eratıcı, 1991 yılında turizm sektöründe çalışmaya başladı. 1994 yılında Hilton İstanbul’da ilk görevine başlayan Sn. Eratıcı, 2004 yılına dek Ankara HiltonSA’da farklı görevlerde yer aldı. 2005 yılında kariyerine İstanbul’da devam etmeye başlayan Sn. Eratıcı, 2007 yılında Conrad İstanbul, Hilton İstanbul ve Hilton ParkSA Satış Direktörü ve sonrasında Polonya’daki Hilton Warsaw’da İş Geliştirme Direktörü olarak görevine devam etti. Sn. Eratıcı, 2007-2009 yıllari arasında Hilton Worldwide Türkiye Otelleri Satış Direktörü olarak görev yaptı.

Hilton Worldwide çatısı altında 20 yıllık deneyime sahip olan Sn. Eratıcı, 2012 yılından bu yana Hilton Worldwide Doğu Avrupa, Türkiye, Rusya ve BDT ülkeleri Bölge Satış Direktörü olarak görevine devam etmektedir. Şu an 13 ülkede, faaliyette olan 73 otel ve 3 Hilton Worldwide Global Satış Ofisi’nden sorumludur.

18 Mart 2015

Sayın Murat Köni

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Bahar 2015 – 2. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Wyndham Old City İstanbul’un Genel Müdürü, Sn. Murat Köni’yi misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 18 Mart 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryumu

Sn. Murat Köni İzmir Özel Türk Lisesi ve Amerika Birleşik Devletleri, New Jersey Eyaleti’ndeki Cherry Hill East Lisesi’nden mezun olduktan sonra eğitimine Amerika Birleşik Devletleri’nde ve İngiltere’de devam etmiştir. Lisans derecesini 1993 yılında Bilkent Üniversitesi, Turizm ve Otel İşletmeciliği’nden almıştır.

Sn. Murat Köni kariyerine resepsiyonist olarak Çınar Oteli, İstanbul’da başlamıştır. İstanbul, Ankara, Bursa ve Aydın’daki çeşitli otellerde değişik pozisyonlarda çalışmıştır. Sn. Murat Köni daha önce Elite World Business, İstanbul’da genel müdürlük yapmıştır. Halen Wyndham Old City, İstanbul’da genel müdürlük görevinde bulunmaktadır.

11 Mart 2015

Sayın Fabio Brambilla

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Seminerleri - Bahar 2015 – 1. Seminer

Değerli  Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Öğrencilerimiz,
Seminer dersinizde misafir konuşmacı olarak Grand Hyatt İstanbul’un Yönetici Şefi, Sn. Fabio Brambilla’yı misafir edeceğimiz bilgisini paylaşırız.
Konuşma dili İngilizcedir.

Tarih: Çarşamba, 11 Mart 2015
Saat: 13:40-15:30
Yer: AB-1 / Reşat Aytaç Oditoryum

Sn. Fabio Brambilla; mutfak, restoran ve otelcilik endüstrisinde 30 yılın üzerindeki deneyimiyle mutfak dünyasına yeteneğini ve tutkusunu vermeye devam etmektedir. Ömrü boyunca gıdaya ve yemek pişirmeye karşı gerçek bir aşka sahip olmuştur.
Sn. Fabio Brambilla, 1965 yılının Ekim ayında Milan’da doğmuştur. Erken yaşlarda küçük bir kasaba fırınında ekmek yaptığı sıralarda onun mutfak eğitimi başlamıştır. Lise ve üniversite yılları boyunca çeşitli mutfaklarda çalışmıştır. İsviçre’de bazı restoranlarda sezonluk işlerde çalışmıştır. Milan’daki Culinary Institute of Amerigo Vespucci’den mezun olduktan sonra Amerika Birleşik Devletleri’ndeki bir İtalyan restoranından teklif almıştır. Burada bir kaç yıl pek çok pozisyonda yer alarak gittiği yol boyunca yeteneklerini rafine etmiştir.
Sn. Fabio’nun profesyonel mutfak yolculuğu onu New York, Chicago, Dubai, Moskova, Varşova, Sao Paolo, Chennai, Tokyo, Santiago-Şili, Buenos Aires, Mendoza ve ötesine götürmüştür. Şef Fabio son zamanlarda İstanbul’da Grand Hyatt’ta Executive Şeflik yapmaktadır. Daha önce ise Buenos Aires’de Palacio Duhau - Park Hyatt’ta Executive Şeflik yapmaktaydı. Önceki diğer deneyimleri: Four Seasons Bosphorus Hotel’de Executive Şeflik, Grand Hyatt Santiago Executive Şeflik, 2005 yılında Esquire dergisi tarafından dünyanın en iyi yeni restoranlarından biri olarak gösterilen Park Hyatt Milan’da Executive Şeflik yapmış ve tüm dünyada pek çok uluslararası otelde çalışmıştır. İtalya’da sayısız yemek pişirme gösterileri yapmasının yanısıra "Party Food" isimli kitabı yazmış ve "Olio in Cucina" ve "I Formaggi Italiani" adlı kitaplarda yer almıştır.
Şef Fabio yüksek başarılı bir mutfak profesyoneli olarak, tutkusu ve yeteneği ile yılların getirdiği tecrübesini bir araya getirmektedir. O en taze malzemeleri gurme lezzetlere dönüştürme ve bunları başkalarına öğretme konusunda övünç duymaktadır.
Şef Fabio kalite ve sağlıktan ödün vermeden, öğretme metotlarındaki tutkusuyla ve herhangi bir kimseye mükemmel bir yemeğin hazırlanmasında sahip olduğu tutkuyla yakın gelecekte açılacak olanakları sabırsızlıkla beklemektedir.