Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Online Sistemler

Online Sistemler

OzU.Net Hesabı

Kullanıcı hesabınızı aşağıda listesi bulunan Üniversite genelindeki elektronik kaynak ve hizmetlere erişmek için kullanabilirsiniz. Kullanıcı hesabınız kullanıcı adı ve şifresinden oluşmaktadır. “Kayda Davet Mektubunda” sizlere kullanıcı adınız ve e-posta adresiniz ile ilgili bilgi iletilecektir. Hesabınıza ait şifreyi üniversite kaydınızı tamamladıktan sonra oluşturabilirsiniz.

  • Kablosuz Ağ Erişimi
  • Öğrenci Bilgi Sistemi (SIS)
  • Ders Yönetim Sistemi (LMS)
  • myOzU Intranet
  • Çözüm Merkezi (Solution Center)
  • E-Posta Hizmeti (Google G Suite)
  • Elektronik Bilgi Kaynakları
  • Baskı ve Kopyalama İşlemleri
  • Office 365 hizmeti

Şifre Oluşturma

Üniversiteye kaydınız tamamlandıktan sonra, kayıtlarda bildirdiğiniz kişisel e-posta adresinize gönderilecek "Şifremi Sıfırla" linki aracılığı ile şifrenizi oluşturmanız gerekmektedir.


Güçlü ve güvenli bir şifre oluşturmak için lütfen aşağıdaki kısıtları dikkate alınız:

  • Şifrenizde adınız veya soyadınız yer almamalıdır.
  • Şifreniz en az 8 karakter uzunluğunda olmalı ve boşluk içermemelidir.
  • Şifrenizde Türkçe karakterler bulunmamalıdır.
  • Şifrenizde aşağıdaki dört kategoriden en az üçü yer almalıdır:
    • İngilizce büyük harf karakterler (A'dan Z'ye)
    • İngilizce küçük harf karakterler (a'dan z'ye)
    • Onluk sistemde sayı (0'dan 9'a)
    • Alfanumerik olmayan karakterler (örnek: !, $, #, %)

Şifrenizi tekrar değiştirmek için en az 24 saat beklemeniz gerekmektedir.

Şifrenizi unutmanız durumunda Öğrenci Bilgi Sistemi (SIS) üzerinden “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak, üniversite kayıtlarında tarafınıza iletilen "kullanıcı adı"nı ekrana girmeniz gerekmektedir.

Şifre oluşturma/değiştirme işleminizin tüm ÖZÜ sistemlerine (LMS, MyOZU vb.) uygulanması bir günü bulabilir.

Üniversitede Kullanılan Sistemler

1. Öğrenci Bilgi Sistemi (SIS – Student Information System)

SIS, başvuru, kayıt, kişisel bilgiler, danışmanlık, dersler, notlar, burs ve ücret ödemeleri, belge talepleri, mezuniyet ve benzeri öğrenci odaklı süreçlerin yönetildiği bir sistemdir. SIS ile ders kaydınızı, yurt başvurularınızı yapabilir, ders başarı notlarınızı görüntüleyebilirsiniz. (http://sis.ozyegin.edu.tr/)

2. Ders Yönetimi Sistemi (LMS – Learning Management System)

LMS, öğrencilere kayıtlı olduğu derslerle ilgili materyallere ve ödevlere erişimi sağlayan; dersin öğretim elemanı ile iletişim kurma imkânı sunan bir sistemdir. Öğrenciler, verilen bir ödevi hazırladıktan sonra dersin öğretim elemanlarına gönderebilirler. Bu uygulama zengin ve esnek bir öğrenim ortamı sunar. Üniversitemizde Ders Yönetim Sistemi altyapısı olarak kullanılan Moodle uygulamasını web tarayıcılarınızın yanı sıra mobil marketlerden de indirerek kullanabilirsiniz. (http://lms.ozyegin.edu.tr/ )

3. myOzU Intranet

MyOzU Üniversitemiz bilgi sistemlerine giriş kapınızdır. Kampüs yaşantınızda ihtiyaç duyacağınız bilgilere tek bir kanaldan erişiminizi sağlar. “Bir sonraki Altunizade shuttle’ı saat kaçta”, “Ahmet hocanın odası neredeydi”, “Kampüs Kart’ımda ne kadar print bakiyem kaldı”, “bugün üniversitede hangi etkinlikler var”, “öğlen ne yemek çıkacak”, “bir sonraki dersim saat kaçta” gibi sorularınızın yanıtlarına buradan ulaşabilirsiniz. Kampüs içi sosyal iletişim ve bilgilendirme uygulaması OzUCampüs de MyÖzü’de. 

myOzU’nun mobil sürümü olan “myOzU Mobile” uygulaması da yeni eğitim yılında Apple Store ve Google Play mobil marketler üzerinden kullanıma sunulacaktır. (http://my.ozyegin.edu.tr)

4. Çözüm Merkezi (Solution Center)

Çözüm Merkezi, üniversitemizde sunulan olanaklarda sürekliliği sağlamak ve ortaya çıkan her türlü istek, görüş, öneri, sorun ve şikayetlere anında destek olabilmek için hizmet vermektedir.

Öğrencilerimiz sınıflardaki bilişim altyapısından, yemekhane, temizlik hizmetlerine, havalandırma, ısınma gibi konulardan, ulaşım hizmetlerine kadar Üniversiteye dair tüm soru ve sorunlarını Çözüm Merkezi’ne iletebilirler. (http://solutioncenter.ozyegin.edu.tr)

5. Office 365

Üniversite ve Microsoft Türkiye işbirliğiyle, tüm öğrencilerimiz ücretsiz olarak Office 365 platformundan yararlanabilirler. Office 365 ile Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, OneDrive uygulmalarını içeren ofis uygulamasını portal.office.com adresinden OzU.Net e-posta hesabınızla giriş yaparak windows ve Mac bilgisayarlarınıza hemen kurmaya başlayabilirsiniz. (http://portal.office.com

6. Community Space

Community Space, Üniversitedeki birimler tarafından belirlen politikaların, prosedürlerin ve ilgili formların yayınlandığı, çeşitli duyuruların yapıldığı bir sistemdir. (http://community.ozyegin.edu.tr)