Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Kısmi zamanlı çalışma ile ilgili Sık Sorulan Sorular

Kampüs içi kısmi zamanlı çalışma duyurularına nasıl ulaşabilirim?

LinkProfessional > Jobs/İlanlar - hyperlink- kısmından ‘On Campus / Kısmi Zamanlı ilanları takip edebilirsiniz.

Kısmi Zamanlı pozisyonlara nasıl başvuru yapabilirim?

Öncelikle ÖzÜ formatındaki CV’ nizi LinkProfessional’ a (hyperlink) yüklemelisiniz, CV’ niz danışmanlarımız tarafından 2 iş günü içinde incelenir ve Uygun olması durumunda onaylanır. İlgili ilana CV’ niz onaylandıktan sonra başvuru yapabilirsiniz.

LinkProfessional > Documents/Dökümanlar > Upload Documents /Belge Yükleme

Başvurumu gerçekleştirdim, süreç nasıl ilerleyecek?

İlan kapandıktan sonra Profesyonel Gelişim Danışmanları tarafından CV üzerinden ön eleme gerçekleştirilir. Ön eleme sonrasında CV’ler başvuru yapılan birime iletilir. İlgili birim olumlu/olumsuz dönüşleri gerçekleştirir.

Kaç saat çalışabilirim?

Ayda maksimum 60 saate kadar çalışabilirsiniz.

Maaşım yatmadı. Ne yapmalıyım?

Bu durumu çalıştığınız birimdeki ilgili kişiye iletiniz.

Maaşım eksik yattı. Ne yapmalıyım?

Eğer işe girişiniz ayın 15’ inden sonra yapıldıysa, max. 30 saatlik ücret ödemeniz yapılabilmektedir.

Kampüs içi kısmi zamanlı çalışmalar ders programımla uyumlu mu?

Çalışma saaatleri birimler tarafından belirlenir ve öğrenci ders programına göre esneklik sağlanabilir.

Kısmi zamanlı olarak çalışabilir miyim?

Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından kendilerine burs verilmekte olan veya burs alma şartlarına haiz öğrencilere öncelik verilmek suretiyle aşağıda belirtilen şartları taşıyan öğrenciler, yükseköğretim kurumlarında kısmi zamanlı öğrenci olarak geçici işlerde çalıştırılabilir:

  • Tezsiz yüksek lisans öğrencisi ve özel öğrenci hariç olmak üzere, çalıştırılacağı yükseköğretim kurumunun kayıtlı öğrencisi olmak,
  • Disiplin cezası almamış olmak,
  • Yetim maaşı ve nafaka dışında, asgari ücret düzeyinde gelire sahip olmamak,
  • Kısmi zamanlı çalıştırılan öğrenci ile yükseköğretim kurumu arasında yapılan sözleşmeye aykırılık nedeniyle sözleşmesi feshedilmemiş olmak,
  • Çalıştırılacak iş için yeterli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak,
  • Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak,
  • Normal eğitim-öğretim süresi içerisinde öğrenim görüyor olmak.

LinkProfessional ile ilgili Sık Sorulan Sorular

LinkProfessional nedir?

Profesyonel Gelişim Biriminin öğrencilerimiz için kullandığı platformdur. Bu sayede Danışmanlarımızdan randevu alabilir, yayınlanan staj ve iş ilanlarını takip edebilir size uyan ilanlara başvuru yapabilirsiniz.

LinkProfessional’ı nasıl kullanabilirim?

LinkProfessional sayfasında, kullanıcı adı olarak Özyeğin Üniversitesi e-mail adresinizi, şifre bölümüne de şifrenizi yazarak giriş yaparak sayfayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

LinkProfessional hesabım var; ancak şifremi hatırlamıyorum. Ne yapabilirim?

LinkProfessional şifresi diğer Özyeğin Üniversitesi mail adresindeki şifreniz aynıdır. Eğer mail adresinin şifresi ile sisteme giriş yapamıyorsanız, ‘forget password’ kısmına giriniz.

Tüm kampüs içi kısmi zamanlı çalışmaları LinkProfessional'da yayınlanıyor mu?

Evet, tüm ilanlar LinkProfessional'da yayınlanıyor ve sadece Link Professional üzerinden yapılan başvurular kabul ediliyor.

Neden LinkProfessional kullanmalıyım?

LP Kullanarak;

  • Eğitim ve firma etkinliklerine kayıt yaptırabilirsiniz
  • Profesyonel Gelişim Danışmanları ile birebir randevu alabilir, CV’nizi gözden geçirebilir ya da mülakatlara hazırlanabilirsiniz
  • CV’nizi yükleyebilir, çeşitli iş ve staj fırsatlarına ulaşabilirsiniz

Danışmanlık hizmetlerimiz ile ilgili Sık Sorulan Sorular

Danışmanlık hizmetinden kimler yararlanabilir?

Özyeğin Üniversitesi’nin lisans seviyesindeki tüm öğrencilerimiz ve yeni mezunlarımız yararlanabilir.

Kariyer Danışmanlığı için nasıl randevu alabilirim?

LinkProfessional’ a giriş yaptıktan sonra Counselling / Danışmanlık’ ın altından “Request an Appointment”a tıklayarak randevu alınız.

LinkProfessional’ da randevu saatleri dolu görünüyor. Acil bir görüşme talebinde bulunmam gerekiyorsa ne yapabilirim?

professional@ozu.edu.tr  e-mail adresine durumunuzu açıklayan bir e-mail yazabilirsiniz. Uygun olan danışmanımız size yardımcı olacaktır.

Danışmanımla randevumun olduğu gün, görüşme gün veya saatini değiştirebiliyor muyum?

Danışmanınızla olan randevunuzdaki değişiklikleri en az bir gün öncesinde (24 saat), sistem üzerinden yapmanız gerekmektedir.

Danışmanımdan almış olduğum randevunun tarih veya saatini nasıl değiştirebilirim?

LinkProfessional’ a giriş yaptıktan sonra “Calendar” sekmesinden “Counseling Appointment”a tıklayınız. Değiştirmek istediğiniz randevunun altındaki “Reschedule” a tıklayınız.

Danışmanımdan almış olduğum randevuyu nasıl iptal edebilirim?

LinkProfessional’ a giriş yaptıktan sonra “Calendar” sekmesinden “Counseling Appointment”a tıklayınız. İptal etmek istediğiniz randevunun altındaki “Cancel” a tıklayınız.

Danışmanlık görüşmesi öncesi yapılması öngörülen bir hazırlık var mı?
Kariyer Danışmanlığı için geliyorsanız: Sizden, öncesinde özgeçmişinizi hazırlayarak göndermeniz veya görüşmeye gelirken yanınızda getirmenizi bekliyoruz.
CV Danışmanlığı için geliyorsanız: Profesyonel Gelişim web sayfasındaki örnek CV formatını incelemeniz ve CV hazırlama Eğitimlerine katılmış olmanız gerekmektedir. Danışman ile yapacağınız görüşmeye hazırlamış olduğunuz CV’ nizi getiriniz.
Mülakat Hazırlığı için geliyorsanız: Özgeçmişinizi Danışmanınız ile yapacağınız görüşme öncesinde mutlaka paylaşınız, isteğinizin prova mülakat mı yoksa mülakata hazırlık süreci hakkında bilgi almak mı olduğunu belirtiniz. Belirli bir kurum/firma görüşmesi yapılacak ise başvuru yapılacak işin adı/iş tanımını mutlaka iletiniz.